divendres, 11 d’abril del 2014

Nou volum de la Col·lecció "Girona Judaica", dedicat a Mn. Miquel Pujol i Canelles


Aquesta setmana he rebut la monografia "Jueus del rei i del comte. A l'entorn de les comunitats jueves de Girona i Castelló d'Empúries", el qual és fruit de les ponències dutes a terme a Girona i Castelló d'Empúries el 19 d'octubre de 2012 i forma part de la col·lecció Girona Judaica. Una iniciativa promoguda pel Patronat del Call de Girona i l'Ajuntament de Castelló d'Empúries.
La meva participació va versar sobre "Mossèn Miquel Pujol i la comunitat de Castelló. Una aproximació bibliogràfica".
Una bona manera d'homenatjar a mn. Miquel Pujol gran estudiós de la comunitat jueva castellonina!!
El llibre es presentarà el proper mes de juny en un acte en el qual la família farà el lliurament de l'arxiu particular de mn. Pujol a l'Arxiu municipal de Castelló d'Empúries.

2 comentaris:

  1. Sembla interessant. No coneixia l'obra de mn.Miquel Pujol, m'agradaria anar a la presentació, m'interessa tot el que té a veure amb la Girona judaica. Miraré de trobar la teva participació, m'agradarà llegir-la. M'estic aficionant als teus llibres Inés !!

    ResponElimina
  2. Hola Teresa, Moltes gràcies per les teves paraules!! La presentació tindrà lloc el divendres 6 de juny a la Capella del Convent de Santa Clara de Castelló d'Empúries, a les 20h del vespre.

    ResponElimina